Bildet mitt
Jeg heter Monica, og bor i Oslo (kommer opprinnelig fra Østfold). Jeg bor sammen med mine to menn og alle hybelkaninene våre. Er en blid og glad jente. Litt gal innimellom, men hvem er ikke det!

mandag 21. juni 2010

Fotball

Nå har fotball VM vart litt over en uke, og det å finne seg et tv program å se på for tiden er vanskelig. Og ikke nok med at det er fotball på tv og i alle aviser så har jaggu fotball fenomenet nådd helt hjem til oss. Tiden er nemlig kommet for at junior skal være på fotballskole en uke. Hvilken mor blir ikke rørt til tårer der hun står og ser på sin lille gutt iført Manchester United drakt, røde fotballsko og røde fotballstrømper og sier "jeg er klar for å score mål mamma". Været var helt fantastisk idag, og junior var veldig fornøyd med dagen. De hadde lekt noen leker, spilt masse med ball og lært morsomme triks. De hadde fått sekk og t-skjorte som de skulle ha med hver dag. Nå gleder han seg til imorgen for da skal de igjen leke med ball og score mange mange mål.........

2 kommentarer:

  1. Så nydelig da.. får nesten litt tårer i øynene selv jeg:)
    Fotballdrakten passet da eller?

    SvarSlett
  2. Den satt som et skudd. Han er jo så stolt av den:-)

    SvarSlett