Bildet mitt
Jeg heter Monica, og bor i Oslo (kommer opprinnelig fra Østfold). Jeg bor sammen med mine to menn og alle hybelkaninene våre. Er en blid og glad jente. Litt gal innimellom, men hvem er ikke det!

fredag 20. august 2010

Flytting



Da er det kun uker igjen til vi overtar nøklene til vårt nye hjem, og først nå begynner gleden og spenningen med nytt hjem å melde seg. Til nå har tankene gått til salg av leiligheten vår og alt som skal ordnes ifbm salget. Mitt nåværende hjem er sterkt preget av esker, teip og mye rot, men forhåpentligvis blir det bra til visningen. Nå har tankene rundt oppussingen begynt å kverne rundt i hode, og der er ideene mange. Har til nå gått til innkjøp av spisestue og ny skjenk så nå skal det bli mange middager med venner og familie i fremtiden. Så var det farge på veggene og hva slags parkett man vil ha, viktige valg man skal ta. Man vil jo at alt skal bli riktig og fint for det er her vi skal bo de neste 20 årene. Guttungen gleder seg veldig til å få større plass på rommet (selv om han sier at han skal ha kottet under trappa. Han skal leke Harry Potter nemlig!) Gleden hans var veldig moderat da vi fortalte han at vi hadde kjøpt rekkehus og skullle flytte. Han ville nemlig ikke flytte fra alle vennen sine, men gleden ble desto større da det viste seg at vi kun skulle flytte 100 meter lenger opp i gata. Så nå er mitt sosiale liv skrumpet betydelig inn, men satser på å komme sterkere tilbake etter overtagelsen av rekkehuset og salget av leiligheten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar