Bildet mitt
Jeg heter Monica, og bor i Oslo (kommer opprinnelig fra Østfold). Jeg bor sammen med mine to menn og alle hybelkaninene våre. Er en blid og glad jente. Litt gal innimellom, men hvem er ikke det!

tirsdag 7. desember 2010

Kjøkken


Gamle kjøkkenet
Endelig er den nye kjøkkeninnredningen på vei opp. Firmaet som leverte kjøkkenet begynte å montere det opp idag, og forhåpentligvis er de ferdig til helgen. Da mangler vi bare vasken som kommer i neste uke. Jeg kan ikke beskrive hvor deilig det skal bli å få kjøkken igjen. Da vi flyttet inn gikk vi til innkjøp av en kokeplate som stod på benken, og det fungerte relativt greit.....vi hadde til og med tilgang på vann i springen der. Oppvaskmaskinen som stod igjen virket som bare det, og det var bra for jeg hater å vaske opp! De siste 14 dagene har vi hatt et midlertidig kjøkken i stua! Der har vi vasket opp i en balje (så det har blitt mye papptallerkner og plastikk glass for å si den sånn) og lagd litt mat, men for det meste har det blitt veldig mye fjorlands til middag. Nå er vi veldig lei fjorlands og drømmer om mat gratinert i stekeovnen! Jeg skal komme tilbake med flere bilder når kjøkkenet er helt ferdig. 

Delvis ferdig kjøkken


2 kommentarer: