Bildet mitt
Jeg heter Monica, og bor i Oslo (kommer opprinnelig fra Østfold). Jeg bor sammen med mine to menn og alle hybelkaninene våre. Er en blid og glad jente. Litt gal innimellom, men hvem er ikke det!

mandag 1. november 2010

Halloween


Igår var det igjen Halloween. Godteskålen var fylt opp og jeg satt spent å ventet på alle hekser og andre skumle monstre skulle banke på. Hos meg dukket det opp veldig mange fine og skumle hekser, og noen veldig fryktinngytende monstre. Det nye av året var å si "digg eller deng" istede for "knask eller knep", men var bare sjarmerende. Fikk tilslutt besøk av et kjempe skummelt skjelett og en vampyr, men de var så søte at de fikk komme inn og forsyne seg rett av godteskålen. Så på kvelden endte det lille skjelettet opp i sengen i 2 etg godt fornøyd med dagens fangst:-)

1 kommentar:

  1. Vi hadde også mange skumle besøk :)
    Om noen år må vi vel ut og traske selv frykter jeg... he he!

    SvarSlett