Bildet mitt
Jeg heter Monica, og bor i Oslo (kommer opprinnelig fra Østfold). Jeg bor sammen med mine to menn og alle hybelkaninene våre. Er en blid og glad jente. Litt gal innimellom, men hvem er ikke det!

mandag 3. januar 2011

Hverdag

 Da har hverdagen innhentet meg etter 11 dager med deilig juleferie. Det var tøft å skulle stå opp kl 06 idag og ikke kunne ligge lenge slik jeg har gjort ellers i ferien. Selv om det var tøft å stå opp idag ser jeg fram til å komme inn i rutinene igjen. Akkurat nå er jeg glad det er et helt år til neste jul for nå er jeg lei av julemat! Skal bli godt å ha "hverdagskost" igjen. Skal starte det nye året med fiskegrateng (da blir guttungen glad, for han elsker fiskegrateng) for det er det lenge siden jeg har spist. Etter en lang periode uten kjøkken setter man utrolig pris på middagene som ikke består av Fjorlands. Benytter anledningen til å takke venner og familie for de fine julekortene og julegavene.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar