Bildet mitt
Jeg heter Monica, og bor i Oslo (kommer opprinnelig fra Østfold). Jeg bor sammen med mine to menn og alle hybelkaninene våre. Er en blid og glad jente. Litt gal innimellom, men hvem er ikke det!

søndag 6. juni 2010

Sommer, sol og masse mygg


Endelig er sommeren kommet til Norge. Denne uken har det blitt lunsj i parken ved siden av jobben hver eneste dag. Resultatet av det er at leggene mine faktisk har fått litt farge (og det er en liten sensasjon i seg selv!). Sitter nå hos ho mor og soler meg, men kjenner at snart må kroppen min inn litt. Kan bli litt for mye sol også innimellom. I går kveld var det bursdagsfest her og det resulterte i mange myggestikk på beina. Det finnes ikke noe mer irriterende om natten når man skal prøve å sove, og det klør over alt. Satser alt på at det fine været vi har nå er det som kommer når ferien min starter om ca en måned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar