Bildet mitt
Jeg heter Monica, og bor i Oslo (kommer opprinnelig fra Østfold). Jeg bor sammen med mine to menn og alle hybelkaninene våre. Er en blid og glad jente. Litt gal innimellom, men hvem er ikke det!

tirsdag 29. juni 2010

Helg, myggstikk, fest, bursdag og spill

Har oppholdt meg i hjemmtraktene mine i helgen. Det var en riktig hyggelig helg. Fredag var det duket for bursdagsfeiring for min lillesøster. Der ble det servert kjempegod hjemmelaget lapskaus, is og jordebær. Hele familen var med å spilte Kubbe spill, som alltid er en stor suksess. Utrolig hvor konkurranse innstilte alle blir når man spiller. Uansett tap eller seier....morro var det!

Var i Sverige med ho mor og guttungen på lørdagen, og på kvelden var jeg på fest hos ei venninne i Eidsberg. Det var en koselig fest, med unntak av all knotten da. Sitter her i skrivende stund og klør meg på halsen etter et besøk av en av dem. 

Hjemturen på natten etter festen var en opplevelse av de unike. Jeg måtte stoppe to ganger for å slippe forbi 5 store elg! Jeg er like fasinert over hvor store og mektige disse dyrene er. Tenk å kollidere med et slikt dyr.........grøsser på ryggen her jeg sitter. 


Søndagen ble brukt til å gå på kino med mamma og guttungen, og film denne gangen var Shrek 4. Artig film som kan anbefales på det sterkeste. Når man er på kino er popkorn en selvfølge, og jeg vet ikke om noen andre som er sååå vanvittig glad i popkorn som guttungen. Det var popkorn overalt etter oss. Fikk litt dårlig samvittighet med tanke på de som skal vaske etter oss. Filmen og popkornet falt i god smak hos både mormor, guttungen og meg.


Senere på dagen ble det tid for å prøve ut mitt ny innkjøpte spill "Ticket to Ride Europa". Artig spill som ikke er for avansert å lære. Bare å si ifra hvis noen vil spille litt. Er alltid klar for en runde med brettspill.

Søndag kveld satte jeg kursen mot hovedstaden igjen, men skal tilbake neste helg for å male hus for mamma og pappa. Det er starten på min 3 uker lange ferie. Noe jeg ser veldig fram imot.
Malermester Monica kommer tilbake med statusrapport fra husveggen neste helg.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar