Bildet mitt
Jeg heter Monica, og bor i Oslo (kommer opprinnelig fra Østfold). Jeg bor sammen med mine to menn og alle hybelkaninene våre. Er en blid og glad jente. Litt gal innimellom, men hvem er ikke det!

lørdag 10. april 2010

Påskeferien 2010



Skiløype til Svartevann med Blåfjell i bakgrunnen



Årets påskeferie startet litt dramatisk med et sammenstøt med en annen bil på vei opp til hytta. Fikk en bulk i venstre dør foran, så nå går det ikke ann å åpne døren fra utsiden:-( Har skrevet min første skademelding, så nå blir det spennende å se hvem som får skylda for dette, men det viktigste er vel at det ikke var store sammenstøttet og at det gikk bra med alle i begge bilene.

I å ble det skikkelig påskeferie på hyttetur og skiturer for familien. Vi ferierte sammen med mine svigerforeldre, svigerinne og bikkja Ayla. Det ble masse god mat, vin i glasset og sene kvelder. Guttungen gikk lang tur på sine nye ski. Utrolig hvor utholdene slike småtasser er. Han hadde jo vaffler og drikke som ventet i enden, men det var litt mer slitsomt på tilbakeveien. Det ble bygget snøhule og selvfølgelig aking.

Søndag dro vi tidlig avgårde i den tro at her var vi lure som dro før alle andre, men der tok vi skammelig feil. Brukte litt lenger tid hjem enn planlagt. Men det er vel endel av det å dra på fjellet i påsken.

Vi fikk en dag hjemme før hverdagslivet igjen innhentet oss. Ser fram imot pinsefri og sommerferien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar