Bildet mitt
Jeg heter Monica, og bor i Oslo (kommer opprinnelig fra Østfold). Jeg bor sammen med mine to menn og alle hybelkaninene våre. Er en blid og glad jente. Litt gal innimellom, men hvem er ikke det!

mandag 24. mai 2010

Båtlivet


Da var båtlivet igang for sesongen 2010!  Familien dro på pinsetur med Thelma denne helgen.

Båten var stasjonert på Hvaler, og derfra tok vi turen til Son. Været har vært litt varierende, men for det meste har det vært strålende sol. Hva er vel bedre enn båt, sol og kald hvitvin en dag i mai måned?

Vel i havn i Son ble det tid for et bad på Son Spa hotel, og en bedre middag:-) Nå sitter jeg i båten og skuer innover til Son gjestehavn. De eneste lydene jeg hører er måker, motorbåter og noen ungdommer som hopper i havet. Etter lydene å dømme er vannet fremdeles kaldt, men all honør til ungdommene som våget å ta det spranget! Resten av kvelden ble tilbrakt i båten med hjemmekino. Vi så "Alvin og gjengen 2" til stor fryd for både store og små.

På søndag kjørte vi en tur til Kambo bare for å kjøpe en is, og for at jeg hadde lyst til å kjøre båten alene. Det gikk kjempefint. Tilbake i Son ble det krabbefisking på meg og guttungen. Vi fanget 7 bitte små og 1 stor krabbe. Av de laget vi krabbeløp om hvilken krabbe som først ville hoppe til havs igjen. Guttungen satset på de 7 små og mamma på den store, alle de 7 små kom seg ut i havet igjen før min store:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar