Bildet mitt
Jeg heter Monica, og bor i Oslo (kommer opprinnelig fra Østfold). Jeg bor sammen med mine to menn og alle hybelkaninene våre. Er en blid og glad jente. Litt gal innimellom, men hvem er ikke det!

tirsdag 7. desember 2010

Julekonsert Fredrikstad Domkirke 5. desember

Det blir ingen jul uten en julekonsert synes nå jeg. Det setter virkelig fart på julestemningen min. I år dro jeg, min søster og mor til Fredrikstad Domkirke for å høre på Hanne Krogh og Tre tenorer med korene "Rygge Mannskor" og "Brevissimo". Det var en helt fantastisk opplevelse. Tenk at det går ann å synge så vakkert. Flere av slektningene var der (min tante synger i "Brevissimo), snøen falt på utsiden og stemmningen var helt trolsk. Får man ikke julestemning av det så får man den aldri. Anbefaler alle å gå på julekonsert altså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar