Bildet mitt
Jeg heter Monica, og bor i Oslo (kommer opprinnelig fra Østfold). Jeg bor sammen med mine to menn og alle hybelkaninene våre. Er en blid og glad jente. Litt gal innimellom, men hvem er ikke det!

fredag 30. juli 2010

En frydfull dag

På onsdag var den store dagen kommet da guttungen skulle på Tusenfryd for første gang, og han fikk ha med seg en kamerat også. Gjett om han gledet seg kvelden før. Han fikk jo ikke sove stakkars. Dagen startet med overskyet vær, men utover dagen tittet solen frem. Jeg ble som vanlig vanvittig solbrent ( for hadde jeg husket å smøre meg? NEI). Gutta raste rundt og det ble kjørt karuseller til den store gullmedaljen. Tror nok guttungen brøt flere av sine egne grenser siden kompisen hadde vært der før og ville ta karuseller guttungen aldri i verden ville tatt hvis ikke kompisen hadde vært med. Det ble spist pølser, is og slush til det omtrrent rant ut av øra på dem. Slush er nemlig det nyeste fenomentet hjemme for tiden. Guttungen skal nemlig ikke ha is lenger, han skal ha slush:-)

Denne karusellen med motorsykler var den beste synes gutta. De følte seg nok som "The king of the world" når de satt der og kjørte. Ellers var nok "dragen" en god nr to for den tok vi alle sammen opp til flere ganger. Gutta turte til og med ha hendene i været under kjøreturen! Tror nok også "Tømmerrenne" kan dele andre plassen med "Dragen" for den var (Sitat guttungen) MEGAKUL! Det å reise til Tysenfryd var ihvertfall noe guttungen skulle gjøre flere ganger så her er det bare å stålsette seg for villere karuseller med årene:-)



1 kommentar:

  1. He he:) Etterhvert kan de dra dit alene vettu! Dere har jo ikke så lang vei heller så det blir sikkert ny tur hvert år:)

    SvarSlett